środa, 17 grudnia 2008

Moje wystąpienie na Barcamp Poznań z PARP

Właśnie wróciłem ze specjalnej edycji poznańskiego Barcampu, na który zostałem zaproszony przez PARP do wygłoszenia prezentacji na temat moich analiz odnośnie funduszy seed i VC w Polsce. Poniżej prezentacja:
Finansowanie Startupow
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: barcamp poznan)


Ponieważ prezentacja bez opowiedzenia szerzej o niektórych elementach może być nieco ułomna, to jeśli tylko będzie dostępne video ze spotkania, to je podlinkuje; a jeśli nie, to w razie pytań proszę po prostu o kontakt mailem osoby zainteresowane szczegółami.

Jednocześnie też polecam ciekawy artykuł sprzed pół roku (ale jakże aktualny!) na blogu Bartka Raciborskiego, który w wielu obszarach doskonale uzupełnia moją prezentację. Najciekawiej w tym długim artykule Bartka, jest moim zdaniem w okolicach środka :-)

Odnosząc się jeszcze do imprezy, przyznam szczerze, że podobały mi się prezentacje wszystkich pozostałych prelegentów - moim zdaniem były merytorycznie i przygotowane w ciekawej formie, dzięki czemu posłuchanie ich było wartościowym źródłem wiedzy i inspiracji. Gratuluję organizatorom trafnego doboru.

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails